ترجمه سریال ولایت عشق به اندونزیایی


نویسنده اندونزیایی برگزیده جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: این افتخار را داشته‌ام که مترجم سریال «ولایت عشق» به زبان اندونزیایی باشم.

نویسنده اندونزیایی برگزیده جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: این افتخار را داشته‌ام که مترجم سریال «ولایت عشق» به زبان اندونزیایی باشم.

آتوم سلیمای افزود: سریال ولایت عشق سریال بسیار خوبی است که در کشورم علاقه‌مندان را با خود همراه کرده و توفیق ترجمه آن با من بوده است.

وی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: من چند روزی بیش‌تر نیست که به ایران آمده‌ام ولی در همین چند روز عملکردها را بسیار مثبت و خوب دیدم و باید بگویم لحظه‌هایی در این مراسم بود که واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد.

سلیمای با اشاره به کلیپ پخش‌شده در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) بیان کرد: دختری که در کلیپ بغض کرده بود و گریه می‌کرد مرا متأثر کرد.

این نویسنده اندونزیایی نمایش‌ها و سرودهای این مراسم را جالب و دیدنی توجه برشمرد و خاطرنشان کرد: الحمدالله امکانات و فضای بسیار خوبی برای این گردهمایی فراهم شده است و من خوشحال هستم که در این مراسم حضور دارم.

وی با ابراز خرسندی از برگزیده شدن اثرش، بیان کرد: بدون شک تمام این‌ها نتیجه لطف امام رضا(ع) بوده است.

برگزیده یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اثر خود را در زمینه زندگی‌نامه امام رضا(ع) برشمرد و تصریح کرد: اثر من درمورد زندگی و سیره امام رضا (ع) است و برای تألیف آن از احادیث و سایر منابع استفاده کرده‌ام.

سلیمای به عنوان کتابش اشاره کرد و گفت: عنوان کتاب من به اندونزیایی «قطعه خاک در سرزمین دوست» است.

این نویسنده اندونزیایی وجود امام رضا(ع) را موجب خیر و برکت برشمرد و اضافه کرد: توفیقاتی که در زندگی به دست آورده‌ام را به دلیل نگاه و توجه امام رضا(ع) می‌دانم.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 13 مهر 1392